Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане относно дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане относно дебитомер

    Здравейте колеги.Моля Ви,ако някой се е сблъсквал с подобен на моя проблем да ми помогне.Става на въпрос за дебитомера ми.Декември месец ми се скапа дебитомера(0 281 002 309) и си поръчах от ахм-ауто само сензора като ги предупредих,че искам точно този сензор-F 00C 2G2 044,и те ми изпратиха на hoffer.Всичко беше добре до преди 20-ина дни.Както си карах ми се наложи да изпреварвам и на четвърта скорост някъде до към 4000-4500 оборота сменям предавката и колата заби и колкото и да давах газ не върви и не върви.Спрях,откачих дебитомера и колата си тръгна както трябва-с разкачен дебитомер.Карах до толкова до колкото да се прибера.На следващия ден отидох в александър-ауто и си закупих оригинален на бош.Прибрах се,монтирах го и колата си тръгна идеално.След това бях на диагностика и не ми показа никакви грешки.Зарадвах се и си карах колата с удоволствие,до днес.Прибирам се от Карлово и пак така както предишния път тръгвам да изпреварвам и хоп спря изведнъж.Откачих дебитомера и се прибрах.Направо ще откача,не знам какво да правя вече.Казаха ми че е възможно да изгаря от високо напрежение.Възможно ли е и ако може дайте съвет какво да правя?
    Филтъра е нов.
    алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

  • #2
    Възможно е, но въпреки това, малко вероятно! Добре де, пичовете които са ти чели компа би трябвало да ти кажат какви грешки е натрупал и от какво. Ако до дебитомера отива по-високо напрежение, то и до останалите елемнти би трябвали да е така, а това си е обща грешка!!!
    "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
      Възможно е, но въпреки това, малко вероятно! Добре де, пичовете които са ти чели компа би трябвало да ти кажат какви грешки е натрупал и от какво. Ако до дебитомера отива по-високо напрежение, то и до останалите елемнти би трябвали да е така, а това си е обща грешка!!!
      Ами казаха ми,че няма никакви грешки.Възможно ли е?
      алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

      Comment


      • #4
        Лично не вярвам за теорята "високо напрежение" :

        1) заради работата ми, знам мноооого добре при какви тестове и квалификаци минават автомобилни модули. Това високо напрежение го наричат или "load dump" или "jump start". Няма как особено Бош но и други фирми да правят модул за автомобилен пазар (тука демитомер) който ще изгори на скачване на напрежението за кратко време

        2) ако найстина проблем беше напрежение, и други неща бих очаквал да гръмнат

        Обаче нещо не ми е ясно от твои пост, сигурен ли си че дебитомер е скапан ?? На дягностик би трябва да се вижда, не ли ?? (тука може и да говоря глупости...)
        Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
          Лично не вярвам за теорята "високо напрежение" :

          1) заради работата ми, знам мноооого добре при какви тестове и квалификаци минават автомобилни модули. Това високо напрежение го наричат или "load dump" или "jump start". Няма как особено Бош но и други фирми да правят модул за автомобилен пазар (тука демитомер) който ще изгори на скачване на напрежението за кратко време

          2) ако найстина проблем беше напрежение, и други неща бих очаквал да гръмнат

          Обаче нещо не ми е ясно от твои пост, сигурен ли си че дебитомер е скапан ?? На дягностик би трябва да се вижда, не ли ?? (тука може и да говоря глупости...)
          Ами така си мисля защото като го откача си тръгва както трябва само където пуши доста и като сложих новия също си тръгна иделано.На диагностига миналия път не ми показа никаква грешка
          алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

          Comment


          • #6
            Що не смениш сервиза!? Виждам, че си от Пловдив защо не мръднеш до СтЗ ше отидем в тукашния сервиз на Алфа Ромео. Аз за сега съм доволен от жичкаджията
            "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщение
              Що не смениш сервиза!? Виждам, че си от Пловдив защо не мръднеш до СтЗ ше отидем в тукашния сервиз на Алфа Ромео. Аз за сега съм доволен от жичкаджията
              Ами и това може да стане.Ще го имам впредвид и ако се наложи ще те потърся колега.
              алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
                Ами така си мисля защото като го откача си тръгва както трябва само където пуши доста и като сложих новия също си тръгна иделано.На диагностига миналия път не ми показа никаква грешка
                Ако наистина е повреден, може да не е електрическо но механично - то все пък дебитомер е доста деликатен дачик.
                Чист ли е ? във същото състояние както когато го купи ?
                Можеш да пробваш да го чистиш (не знам как и скакво се чисти но знам че може да се чисти)
                Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
                  Ако наистина е повреден, може да не е електрическо но механично - то все пък дебитомер е доста деликатен дачик.
                  Чист ли е ? във същото състояние както когато го купи ?
                  Можеш да пробваш да го чистиш (не знам как и скакво се чисти но знам че може да се чисти)
                  А как така вече за втори път става?.А относно чистенето и замърсяването-почиствах само първия,оригиналния с който си бях(с спрей за карбуратори),но нищо не стана,не тръгна изобщо.За вториа боша не съм го чистил,но се вижда че е чист.
                  алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                  Comment


                  • #10
                    Не го чисти! Най-много съвсем да го скапеш, и ако не е в него проблема ще си назад с 400лв...

                    Ела до София и отиди при Бобо да ти закачи колата и да види защо се получава това.

                    Въпросното "забиване" винаги ли се получава при високи обороти, или ту го има, ту го няма?
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Не го чисти! Най-много съвсем да го скапеш, и ако не е в него проблема ще си назад с 400лв...

                      Ела до София и отиди при Бобо да ти закачи колата и да види защо се получава това.

                      Въпросното "забиване" винаги ли се получава при високи обороти, или ту го има, ту го няма?
                      Във него ще е проблема защото като закача друг всичко си е ок.
                      Не няма да го чистя.Това забиване май не трябваше да го споменавам-заби когато се опитах да изпреваря и след това така си и остана,С закачен дабитомер колата не може да се изфорсира и трябва да дам много газ за да тотегля и то на полусъединител.Иначе като го разкача няма никакви проблеми-колата си върви дори и по-добре.
                      алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                      Comment


                      • #12
                        Никой ли не може да ми помогне?В момента съм с хоферски от ахм-ауто и е ок-за сега,но до кога ще изкара???
                        алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                        Comment


                        • #13
                          Колеги може ли да Ви помоля още нещичко?Ако знае някой нека да сподели схемата на изводите на дебитомера-0281002309.
                          Проверих си моите и те са както следва...
                          1.бял с оранжева ивица - ?
                          2.розово черен - 4,94 волта
                          3.сив - ?
                          4.синьо червен - 12 волта
                          5.сиво черен - 4.94 волта
                          алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                          Comment


                          • #14
                            1 - Темп на въздуха
                            2 - захранване
                            3- маса
                            4- 5 волта рефренс сигнал
                            5-сигнал за волтажа на дебитом към екуто.....
                            Това е при 019 и 309 дебове при 156, при 166 не знам дали кабелите, буксата и жиците са същите.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment

                            Working...
                            X